Зв'язатися з нами



    • м.Львів, вул. Мельника 18
      ЩОДЕННО З 10:00 ДО 22:00
    • 0322880808

    Правила відвідування Тенісного Клубу «LEOLAND»

    Загальні правила

    1.Терміни та поняття в цих Правилах Виконавець вживає в наступних значеннях.

    1.1. Клубна картка — це пластикова картка (далі за текстом — «Клубна картка»), яка надається Клієнтові на підставі укладеного з Виконавцем (або через його уповноваженого представника) Договору про надання спортивних послуг (далі за текстом — «Договір») та ідентифікує особу як Клієнта для проходу на територію Тенісного Клубу «LEOLAND» (далі за текстом — «Клуб») з метою споживання Послуг. Клубна картка є єдиною підставою пропуску Клієнта до Клубу. У разі відсутності у Клієнта Клубної картки останньому буде відмовлено у відвідуванні Клубу.

    1.2. Клубний браслет — (далі за текстом — «Клубний браслет») наручний пластиковий браслет – матеріальний носій, який видається Клієнтові на рецепції Клубу в обмін на Клубну картку.

    2. У зв’язку з воєнними діями, що тривають на території України починаючи з «24» лютого 2022 року, діяльність Тенісного клубу «LEOLAND»  може бути тимчасово припинено. Щодо відкриття та/або зміни у роботі Тенісного клубу «LEOLAND» Виконавець повідомлятиме на сайті Виконавця, або у інший зручний спосіб.

    3. З метою убезпечення Клієнтів Тенісного Клубу «LEOLAND» від поширення коронавірусної інфекції (COVID19), з урахуванням ймовірного розвитку складної епідеміологічної ситуації в Україні, з метою дотримання розпоряджень, постанов та рекомендацій КМУ, МОЗ та Головного державного санітарного лікаря України. Усім відвідувачам Клубу проводиться температурний скринінг при вході до Клубу. Відмова Клієнта від проведення температурного скринінгу є підставою для недопущення Клієнта на територію Клубу. В період дії карантину при вході до Клубу діє вхідний санітарний контроль відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від «06» квітня 2000 року, № 1645-III. З метою запобігання поширенню особливо небезпечної інфекційної хвороби (гострої респіраторної хвороби COVID19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2) представники Виконавця мають право не допускати до приміщень осіб без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, та осіб, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2°C або ознаки респіраторних захворювань.

    4. На період дії карантинних обмежень, встановлених відповідно до п. 3-4 Постанови КМУ № 1236 Кабінету Міністрів України від «09» грудня 2020 р., приймання відвідувачів буде здійснюватися на умовах звільнення від обмежень «червоного» та «жовтого» рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 та/або згідно з рішеннями щодо карантинних обмежень міських, регіональних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, у випадку запровадження таких обмежень в межах населеного пункту, у якому розташований Клуб. Відповідно до положень Постанови КМУ № 1236 Кабінету Міністрів України від «09» грудня 2020 р. відвідувати Клуб можуть  лише особи, які мають (або/або):

    – негативний результат тестування на COVID-19 методом полімерної ланцюгової реакції (на відповідному бланку), який проведений не більш як за 72 години до відвідування Клубу;

    – негативний результат експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, який проведений не більш як за 72 години до відвідування Клубу;

    – документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях;

    – документ, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою дводозної вакцини (жовті сертифікати), однією з вакцин, які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (дана умова застосовується виключно на території адміністративно-територіальних одиниць, в яких встановлено «жовтий» рівень епідемічної небезпеки);

    – негативний результат тестування методом полімерної ланцюгової реакції, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного веб порталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія);

    – документ, що підтверджує одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного веб порталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія);

    Особи, віком молодше 14 років, здійснюють відвідування Клубу виключно у супроводі хоча б одного з батьків або уповноваженої батьками супроводжуючої особи (з документальним підтвердженням щодо ідентифікації такої особи та її підтвердження про здійснення такого супроводу), який має один із перелічених вище документів відповідно до обмежень встановлених на території конкретної адміністративно-територіальної одиниці території України.

    Особи, віком 4-18 років, здійснюють відвідування Клубу виключно за письмовою згодою на це одного з батьків.

    5. У зв’язку з воєнними діями, що тривають на території України починаючи з «24» лютого 2022 року, діяльність Клубу може бути тимчасово припинено. Щодо відкриття Клубу Виконавець повідомлятиме у мобільному додатку та на сайті Виконавця, або у інший зручний спосіб.

    6. Відвідування Клубу у особливий період можливе виключно за наявності документа, що посвідчує особу.

     7. Приносити до функціонуючого Клубу будь-яку зброю заборонено цими Правилами для усіх Клієнтів. Клуб не приймає зброю на тимчасове зберігання. Зокрема у Клубі заборонено носіння холодної, вогнепальної та будь-якого іншого виду зброї.

    8. Клієнт погоджується з тим, що в період роботи Клубу при отриманні сигналу «Увага всім» та сигналу «Повітряна тривога» та до отримання сигналу «Відбій повітряної тривоги» Виконавець має право припинити надання Послуг у Клубі. Клієнт інформується Виконавцем про порядок дій при отриманні сигналу «Повітряна тривога» безпосередньо у Клубі, протягом процесу споживання послуг, зокрема, але не виключно, шляхом транслювання аудіо повідомлень на території Клубу. Після початку оповіщення в Клубі «Повітряна тривога», Клієнти повинні пройти в укриття. Кожен Клієнт зобов’язаний дотримуватися порядку дій під час надзвичайних ситуацій, зокрема при отриманні сигналу «Повітряна тривога», що передбачено пунктом 1, частини 2, статті 21 Кодексу Цивільного Захисту України та частиною 3, статті 21 Кодексу Цивільного Захисту України.

     9. Якщо Клієнт уклав Договір про надання спортивних послуг на користь неповнолітньої особи, яка відвідує Клуб разом із Клієнтом, Клієнт зобов’язаний особисто забезпечити евакуацію такої неповнолітньої особи з території Клубу у своєму супроводі, одразу після отримання сигналу «Повітряна тривога».

    10. Клубні картки:

    10.1. Квартальна Клубна картка, термін дії якої складає 3 (три) календарні місяці, активується відповідно до умов Договору.

    10.2. Місячна Клубна картка, термін дії якої складає 1 (один) календарний місяць, активується відповідно до умов Договору.

    11. Вартість Послуг за переліченими вище Клубними картками та вартість додаткових Послуг визначається у відповідності до Прайс-листа.

    12. Клубні картки (у тому числі ключ від шафки для переодягання та Клубний браслет, які видаються Клієнту при відвідуванні Клубу в обмін на Клубну картку) є персоніфікованими, їх передача та/або використання іншими особами не допускається.

    13. Отримана Клієнтом Клубна картка переходить у його власність. Вартість виготовлення Клубної картки входить у вартість Послуг за Договором. Додаткове виготовлення втраченої, зокрема, але не виключно, у випадку зіпсування, крадіжки, т. і., Клієнтом Клубної картки вважається наданням додаткових послуг та оплачується Клієнтом додатково, згідно з Прайс-листомВиконавця.

    14. При відвідуванні Клубу, Клієнту видається Клубний браслет та ключ від шафки в обмін на Клубну картку.

    15. Після завершення споживання послуг Клубу, Клієнт зобов’язаний залишити шафу у роздягальні, скриньку-локер виключно у відкритому (не замкненому) стані та повернути на рецепцію Клубу Клубний браслет та ключ від шафки, після цього Клієнту повертається Клубна картка.

    16. Стандартні строки дії Клубної картки вказані у п. 10. цих Правил. Встановлення іншого (відмінного від стандартного) строку дії Клубної картки Клієнта, що можливе, в тому числі, але не виключно, за умови прийняття Клієнтом участі у різноманітних акціях Виконавця, вважається бонусом. Нарахування бонусів, пов’язаних зі збільшенням строку дії Клубної картки, відбувається в останній день стандартного строку дії Клубної картки.

    17. Виконавець надає Послуги у Клубі у відповідності до типу Клубної картки: — у будні дні — з 08:00 до 22:00, — у суботу — з 08:00 до 21:00, — у неділю — з 08:00 до 18:00.

    18. На рецепції Клубу Клієнту видається ключ від шафки для переодягання та Клубний браслет. Клуб рекомендує залишати особисті речі Клієнта тільки в шафах роздягальні та не залишати їх без нагляду, а коштовні речі та\або грошові кошти не приносити до Клубу.

     19. Виконавець залишає за собою право не частіше, ніж 1 (один) раз на календарний тиждень змінювати розклад роботи Клубу, про що адміністрація Клубу повідомляє відвідувачів шляхом розміщення відповідної інформації на офіційному сайті (https://leoland.ua) або будь-яким іншим шляхом.

     20. Впродовж періодів дії правового режиму воєнного стану та правового режиму надзвичайного стану запроваджених на території України, чи окремих адміністративно-територіальних одиницях України, розклад роботи Клубу змінюється на розсуд Виконавця без обмежень кількості таких змін розкладу, про що адміністрація Клубу повідомляє відвідувачів шляхом розміщення відповідної інформації на офіційному сайті (https://leoland.ua) або будь-яким іншим шляхом в тому числі безпосередньо у Клубі.

    21. Прайс-лист у Клубі може бути змінений Виконавцем, про що адміністрація Клубу повідомляє відвідувачів шляхом розміщення відповідної інформації в Клубі або будь-яким іншим шляхом.

    22. Надаючи Послуги, Виконавець забезпечує Клієнта власним та/або залученим кваліфікованим та професійним персоналом, окрім того, по мірі можливості, докладає максимум зусиль для збереження незмінності та сталості складу персоналу, виключно в межах і у спосіб, що не суперечить чинному законодавству України. Клієнт усвідомлює, що зміна складу персоналу Клубу не є підставою для розірвання Договору та повернення грошових коштів.

    23. Клубна картка пред’являється представнику адміністрації Клубу кожного разу, коли Клієнт відвідує Клуб. Персонал Клубу має право вимагати від Клієнта пред’явити документ, що посвідчує його особу. У разі невідповідності даних особи, зазначених у документі, даним, зазначеним у Клубній картці, представник Клубу має право вилучити таку Клубну картку до з’ясування усіх обставин, про що складає відповідний акт у 2 (двох) примірниках за підписом особи, яка вилучила Клубну картку. 1 (один) з таких примірників надається особі, яка пред’явила невідповідну Клубну картку. Вилучена Клубна картка залишається в Клубі до з’ясування обставин, що призвели до її вилучення.

    24. Перебуваючи на території Клубу, Клієнт повинен поводитись відповідно до правил громадського порядку, не турбувати інших відвідувачів Клубу, дотримуватись чистоти, правил гігієни, санітарії, пожежної безпеки, дотримуватися техніки безпеки при роботі з обладнанням, спортивним інвентарем, електричними приладами тощо та не створювати некомфортних умов для інших відвідувачів Клубу.

    25. Клієнт повинен залишати верхній одяг у гардеробі та перебувати в приміщеннях Клубу, окрім вхідної групи та рецепції, в змінному взутті. Залишаючи верхній одяг у гардеробі, Клієнт зобов’язаний пересвідчитися, що не залишив у зовнішніх та внутрішніх кишенях цінні речі та/або коштовності.

    26. Крім того, з метою забезпечення належного санітарного режиму, рівності та тактовності між Клієнтами, Клієнту забороняється вживати принесені з собою їжу та напої  в приміщеннях Клубу.

    27. У випадку вчинення Клієнтом на території Клубу дій, що мають ознаки суспільно небезпечного, винного діяння, ознаки якого передбачено Особливою частиною Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу України, зокрема, але не виключно, дрібне викрадення чужого майна, крадіжка, грабіж, – такі обставини є підставою для ініціювання припинення надання Послуг Виконавцем. Окрім існуючих заборон, передбачених чинним законодавством України, на території Клубу Клієнту категорично забороняється вчинення таких дій:

    27.1. відео- та фотозйомка;

    27.2. перебування з будь-якими видами зброї без дозволу адміністрації Клубу, носіння холодної, вогнепальної та будь-якого іншого виду зброї;

    27.3. вживання спиртних напоїв, наркотичних засобів та/або їх аналогів, а також паління;

    27.4. несанкціоноване розповсюдження та купівля-продаж спиртних напоїв, наркотичних речовин (засобів) та/або їх аналогів, будь-яких медикаментів та/або спортивного харчування, та/або біодобавок;

    27.5. проносити на територію Клубу будь-яких тварин;

    27.6. перебування Клієнта та/або осіб, за яких він відповідає, у місцях, відведених для персоналу, без запрошення та відома персоналу;

    27.7. проводити тренування інших відвідувачів Клубу;

    27.8. використовувати гучномовні пристрої, якщо це заважає будь-якій особі, яка перебуває на території Клубу.

    27.9. вчинення дій, які суперечать загальноприйнятим морально-етичним нормам; непристойна поведінка та жести;

    27.10. прояв расової, релігійної, національної та будь-якої іншої дискримінації;

    27.11. грубе поводження по відношенню до персоналу та інших відвідувачів Клубу;

    27.12. нецензурні, голосні, образливі вислови та погрози на адресу будь-якої особи;

    28. Порядок проведення групових тренувань:

    28.1. групові тренування проводяться виключно за розкладом;

    28.2. запізнення на групове заняття не являється приводом для зміни розкладу чи формату заняття;

    28.3. Тренер на власний розсуд, дбаючи виключно про життя та здоров’я Клієнта, може надати аргументовану відмову Клієнту у відвідуванні групових занять, в тому числі, але не виключно, у випадку, якщо відвідування групових занять може негативно вплинути на перебіг вагітності Клієнта;

    28.4. забороняється використання мобільних телефонів під час групових занять;

    28.6. розклад групових занять та їх кількість складається на період до 1 (одного) місяця та може змінюватись на розсуд Виконавця з врахуванням побажань відвідувачів;

    28.7. адміністрація Клубу має право вносити зміни в розклад групових занять, в тому числі, але не виключно, змінювати час та кількість занять, а також замінювати тренера, котрий проводить групові заняття згідно з розкладом;

    28.8. після завершення заняття відвідувачі Клубу повинні зібрати використовуване ними знаряддя та скласти в відведене для цього місце;

    28.9. відвідувачі Клубу несуть матеріальну відповідальність за втрату або пошкодження майна Клубу;

    28.10. Клуб (адміністрація Клубу) не несуть відповідальність у випадку нанесення шкоди здоров’ю відвідувача Клубу внаслідок порушення ним правил поведінки в Клубі.

    29. Порядок проведення персональних тренувань:

    29.1. Відвідувачам Клубу пропонуються персональні тренування за додаткову плату, встановлену згідно з Прайс-листом. Для їх отримання Клієнту необхідно узгодити графік занять, сплатити вартість таких тренувань, а також пройти процедуру оформлення персонального тренування.

    29.2. Скасування або перенесення персонального тренування здійснюється не менш ніж за 24 години до призначеного часу. Несвоєчасно скасоване тренування вважається наданим та повинно бути оплачено.

    29.3. Клуб зобов’язується забезпечити заміну персонального тренера в разі хвороби, відпустки або відсутності з інших поважних причин  тренера.

    29.4. Тренерам, які не вважаються тренерами Клубу, заборонено проводити тренування більш ніж 2-х осіб. У випадку порушення даного пункту Клієнтом, Виконавець залишає за собою право припинити надання послуг в односторонньому порядку. Вартість послуг при цьому не відшкодовується.

    29.5. При необхідності, виключно з метою покращення комфорту відвідувачів Клубу, допускається введення нових пунктів до Правил, а також зміни вже існуючих, у тому числі, розкладу групових занять.

    30. Після закінчення занять Клієнт зобов’язаний звільнити шафку у роздягальні.

    31.У разі виносу за територію Клубу ключа від шафки для переодягання, жетона або номерка від гардеробу, їх втрати або пошкодження, а також пошкодження будь-якого іншого інвентарю, Клієнт погоджується на відшкодування вартості втраченого або пошкодженого інвентарю Клубу, у відповідності до тарифів, встановлених у Прайс-листі.

    32. Виконавець не несе відповідальності за забуті, загублені, викрадені або залишені без нагляду речі Клієнта чи осіб, за яких він відповідає. З питань збереження особистих речей слід звертатися до персоналу Клубу.

    33. Правила поведінки Клієнта на території корту

    33.1. Вхід на тенісні корти можливий лише в спортивному змінному одязі та в спеціальному тенісному взутті з підошвою, яка не маркує корт (non-marking).

    33.2. Користування мобільними телефонами під час групових занять та засобами парфумерії з різкими та/або стійкими запахами на території корту заборонені.

    34. Активація Клубної картки

    34.1. За умови сплати Клієнтом 100% вартості Клубної картки, Клієнт повинен звернутися у відділ Продажу Клубу, надати для своєї ідентифікації наступні документи: свій паспорт (ID-картка), ІПН та квитанцію (або платіжний документ) про повну оплату вартості послуг згідно укладеного з Клієнтом Договору, повідомити номер укладеного Договору, та медичну довідку встановленого зразка медичного (лікувального) закладу про загальний стан здоров’я та відсутність застережень щодо фізичного навантаження.

    34.2. У разі виконання Клієнтом вищезазначеного, Клієнту видається іменна Клубна картка.

    34.3. Клубна картка може бути активованою в той самий день здійснення повної оплати за Договором, згідно наданого для підтвердження – платіжного документу, або протягом 30 днів від дати здійснення повної оплати. В іншому випадку, Клубна картка Клієнта автоматично активується на 31 день з дня здійсненої повної оплати Клієнтом за даним Договором.

    35. Відвідування Клубу дитиною

    35.1. Відвідування Клубу дитиною можливе лише за наявності в неї діючої Клубної картки, яка надається дитині у віці з 4 до 16 років, за умови наявності у Клубі, укладеного та оплаченого Договору про надання спортивних послуг одним з її батьків та/або уповноваженим представником, та наданою письмовою згодою на це батьків. Клубна картка є єдиною підставою пропуску дитини до Клубу, а у разі її відсутності Клієнтові (дитині) буде відмовлено у відвідуванні Клубу. Батьки або уповноважена особа несуть персональну відповідальність за дітей, які знаходяться на території Клубу.

    35.2. Діти, які знаходяться на території Клубу, повинні поводитись відповідно до правил громадського порядку — не турбувати інших Клієнтів Клубу, дотримуватись чистоти та порядку на території Клубу, правил гігієни, санітарії та пожежної безпеки. За дотримання правил поведінки дітей на території Клубу відповідальність несуть батьки/уповноважена особа. Клуб не несе відповідальності за забуті, загублені або залишені дитиною без нагляду речі. З питань збереження особистих речей слід звертатися до персоналу Клубу.

    35.3. З метою запобігання розповсюдження респіраторних вірусних захворювань, в тому числі ГРВІ, ГРЗ серед Клієнтів Клубу не допускається відвідування Клубу дитиною, хворою або з ознаками (симптомами) такої застуди. Такій дитині може бути відмовлено в доступі до Клубу адміністрацією Клубу.

    35.4. Укладаючи Договір на користь дитини, Клієнт надає медичну довідку про стан здоров’я дитини та заявляє, що дитина не має медичних протипоказань (принаймні, на дату укладення Договору йому про це невідомо) для занять спортом, та у будь-якому випадку звільняє Виконавця та Клуб від будь-якої відповідальності за можливі нещасні випадки у зв’язку з цим на території Клубу.

    35.5. Клієнт свідомо погоджується з тим, що участь дитини у всіх тренуваннях, групових заняттях та інших заходах відбуватиметься на власний ризик Клієнта.

    35.6. Втрата, псування, неповернення дитиною орендованого майна (спортивного інвентарю та інших предметів прокату або оренди) Виконавцеві зобов’язує Клієнта — одного з батьків дитини/уповноважену особу — компенсувати вартість такого майна у повному обсязі відповідно до Прайс-листа.

    36. Правила відвідування дитячих групових програм та персональних занять

    36.1. Дитячі групові заняття проводяться за затвердженим розкладом. Зміни в розклад вносяться адміністрацією Клубу в односторонньому порядку.

    36.2. Адміністрація залишає за собою право замінювати заявленого у розкладі тренера, а також вносити зміни в розклад групових занять.

    36.3. Переодягати дітей можна тільки в роздягальнях Клубу.

    36.4. Вхід на територію кортів можливий тільки у змінному спортивному одязі та взутті.

    36.5. Послуги по персональному тренуванню надаються тільки після попередньої оплати.

    36.6. Батькам (представникові) заборонено втручатися в процес занять, що проводяться співробітниками Клубу і вимагати зміни формату уроків групових занять.

    36.7. У випадку якщо Представники дитини попередили тренера про відміну персонального заняття менше чим за 3 години, послуга вважається наданою.

    37. Інші умови   

    37.1. Під час укладання Договору та підписання додатків до нього, Клієнт зобов’язаний пред’явити Виконавцю оригінал паспорту та РНОКПП. У випадку укладання Договору на користь дитини, Клієнт зобов’язаний пред’явити Виконавцю оригінал свідоцтва про народження дитини та/або паспорт (ID-картка), а також оригінал паспорту, РНОКПП одного з батьків дитини, від імені якого укладається Договір на користь дитини.

    37.2. Обов’язковою умовою для відвідування Клубу є наявність особистої фотографії Клієнта, яка надається Клієнтом або може бути зроблена співробітниками Виконавця на момент укладання Договору. Відсутність особистої фотографії Клієнта перешкоджає проведенню його ідентифікації і, як наслідок, позбавляє можливості Клієнта відвідувати Клуб.

    37.3. Укладаючи Договір, Клієнт надає медичну довідку про стан здоров’я та заявляє, що не має медичних протипоказань (принаймні, на дату укладення Договору йому про це невідомо), для відвідування занять з тенісу, та у будь-якому випадку звільняє Виконавця та Клуб від будь-якої відповідальності за можливі нещасні випадки у зв’язку з цим на території Клубу.

    37.4. Клієнт погоджується з тим, що надані ним персональні дані, які зазначаються в реквізитах Договору, необхідні для ідентифікації останнього та є добровільним волевиявленням Клієнта щодо дозволу на обробку його персональних даних та їх використання в рамках чинного законодавства України.

    37.5. Клієнт усвідомлює та погоджується з такими фактами: що у відповідності до санітарних норм та з метою забезпечення безпечного для здоров’я Клієнта надання Послуг, приміщення Клубу потребує періодичного проведення поточного ремонту, внаслідок чого надання Виконавцем Послуг може бути тимчасово припинене; проте проведення вищезазначених заходів не впливає на строк дії Клубної картки Клієнта.

    37.6. Клієнт усвідомлює, що Виконавець не несе відповідальності за дії та/або бездіяльність третіх осіб, в тому числі, але не виключно, державних органів, комунальних служб, які надають відповідні послуги Клубу, що призвели до негативних наслідків, в тому числі відсутності світла, гарячого водопостачання та ін. в Клубі.

    37.7. Тарифи за користування парковкою/машиномісцем для автотранспорту визначаються та встановлюються Власником.

    37.8. Виконавець та/або його Уповноважений представник під час укладання Договору та/або придбання Клубної картки та/або активації Клубної картки надав всю необхідну, достовірну інформацію щодо відвідування Клубу, правил використання обладнання, спортивного інвентарю у Клубі, відповів на всі виниклі у Клієнта питання. Клієнт має можливість звернутися до представників Виконавця для отримання додаткової інформації щодо використання обладнання, спортивного інвентарю у Клубі. Виконавець не несе відповідальності за дії Клієнта у Клубі, в тому числі за правильність використання Клієнтом обладнання чи спортивного інвентарю, якщо через власні дії чи бездіяльність Клієнт отримав ушкодження здоров’я.

    37.9. Укладаючи Договір, Клієнт усвідомлює, що жодна з причин, пов’язаних з його особистим життям, зокрема, але не виключно, вагітність, не є підставою для зміни строку дії Клубної картки, її дострокового припинення або перенесення дати закінчення її строку, у тому числі не є підставою для повернення грошових коштів (повністю або частково), сплачених Клієнтом за Договором.

    37.10. Клієнт заявляє, що: а) він свідомо погоджується на всі умови цього Договору та усіх Додатків до нього та зобов’язується їх виконувати; б) він добровільно бере на себе відповідальність за можливі травми чи інші ушкодження його здоров’ю, отримані під час тренувань; в) він не має медичних протипоказань для занять спортом (принаймні, на дату укладення Договору йому про це невідомо) та свідомо звільняє Клуб від будь-якої відповідальності за можливі нещасні випадки, які можуть трапитись з Клієнтом на території Клубу; г) Клієнт свідомо погоджується, що можливі відхилення від визначеного в Договорі орієнтовного часу роботи Клубу; д) він не має жодних претензій до змісту цього Додатку і умови Додатку його повністю влаштовують та є справедливими по відношенню до обох Сторін; е) Клієнт свідомо погоджується з тим, що його участь у всіх тренуваннях, групових заняттях та інших заходах відбуватиметься на власний розсуд та ризик; є) Клієнт підтверджує факт видачі йому Клубної картки.

    37.11. Укладаючи цей Договір та Додаток до нього, Клієнт надає свою згоду на використання та обробку його персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних» від «01» червня 2010 року.

    37.12. Укладаючи Договір та цей Додаток до нього, Клієнт надає свою згоду на проведення фото-, кіно-, теле- та відео-зйомок, що не суперечать чинному законодавству України.

    37.13. Укладаючи даний Договір, Клієнт дає свою згоду на періодичне отримання інформації, зокрема, але не виключно, щодо діяльності та акцій, які проводяться Виконавцем, шляхом отримання повідомлень засобами телефонного, факсимільного, електронного зв’язку або іншим чином, дозволеним або не забороненим чинним законодавством України (шляхом цифрових комунікацій).

    37.14. Клієнт усвідомлює і приймає той факт, що з розвитком Клубу дані Правила підлягають коригуванню, зміні та прийняттю у новій редакції. Зокрема, але не виключно, Виконавець має право без погодження з Клієнтом вводити нові типи, види та категорії карток, розширювати, заміняти та вдосконалювати комплекс Послуг, які надаються за Клубними картками, уточнювати та змінювати назву Клубних карток; вводити в дію інші форми відвідування Клубу. Клієнт погоджується з тим, що будь-які зміни до даних Правил впроваджуються в односторонньому порядку шляхом прийняття відповідного наказу Виконавцем. У випадку внесення змін до даних Правил, Виконавець доводить інформацію про зміни до відома Клієнта шляхом розміщення нової редакції Правил у Клубі, на офіційному сайті Клубу та/або в точках продажу Клубних карток. Індивідуальне повідомлення Клієнта або підписання додаткових угод чи будь-яких інших додатків до даного Договору для вступу в силу змін до Правил не вимагається. Зміни до Правил вступають в силу з моменту прийняття відповідного Наказу (Розпорядження). Зміна Правил не вважається зміною умов Договору та не вважається такою, що здійснюється на власний розсуд.

    37.15. Після підписання Договору та усіх додатків до нього, вважається, що Клієнт ознайомлений з усіма їх умовами та зобов’язується їх дотримуватись. У разі порушення або невиконання умов Договору та Правил Клієнт несе відповідальність, встановлену Договором, Правилами та чинним законодавством України.

    37.16. Дані Клубні правила є невід’ємною частиною Договору, всі передбачені в ньому положення мають рівну юридичну силу з положеннями Договору та правомочність даних Клубних правил не потребує додаткового доказування в суді.